Klub

12 wskazówek, które pomogą Ci schudnąć

12 wskazówek, które pomogą Ci schudnąć
  1. Nie pomijaj śniadania

Pominięcie śniadania nie pomoże ci schudnąć. Możesz przegapić niezbędne składniki odżywcze, a w ciągu dnia możesz zjeść więcej, ponieważ czujesz się głodny.

  1. Jedzenie regularnych posiłków

Jedzenie w regularnych porach dnia pomaga w szybszym spalaniu kalorii. Zmniejsza również pokusę przekąsek na produktach o wysokiej zawartości tłuszczu i cukru.

  1. Jedzcie dużo owoców i warzyw

Owoce i warzywa charakteryzują się niską zawartością kalorii i tłuszczu oraz wysoką zawartością błonnika – 3 niezbędne składniki do pomyślnej utraty wagi. Zawierają również dużo witamin i minerałów.

  1. Bądź bardziej aktywny

Bycie aktywnym jest kluczem do utraty wagi i utrzymania jej. Jak również zapewnienie wielu korzyści dla zdrowia, ćwiczenia mogą pomóc spalić nadmiar kalorii, których nie można stracić przez samą dietę.

  1. Pij dużo wody

Ludzie czasami mylą pragnienie z głodem. Możesz skończyć spożywając dodatkowe kalorie, kiedy szklanka wody jest naprawdę tym, czego potrzebujesz.

  1. Jedzenie żywności o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego

Żywność zawierająca dużo błonnika może pomóc w utrzymaniu poczucia pełności, co jest idealne do odchudzania. Błonnik znajduje się tylko w żywności pochodzącej z roślin, takich jak owoce i warzywa, owies, chleb pełnoziarnisty, brązowy ryż i makaron oraz fasola, groszek i soczewica.

  1. Śledź portale o odchudzaniu

W Internecie znajdziesz naprawdę wiele stron poświęconych tematyce odchudzania. Znajdziesz tam nie tylko porady na temat diet, ćwiczeń ale także odpowiedniej dla ciebie suplementacji, która ułatwi łatwe i szybkie osiąganie celów.

  1. Użyj mniejszej płytki

Używanie mniejszych talerzy może pomóc w jedzeniu mniejszych porcji. Używając mniejszych talerzy i misek, możesz stopniowo przyzwyczaić się do jedzenia mniejszych porcji, nie będąc głodnym. Żołądek potrzebuje około 20 minut, aby powiedzieć mózgowi, że jest pełny, więc jedz powoli i przestań jeść, zanim poczujesz się pełny.

  1. Nie należy zabraniać jedzenia

Nie zakazuj żadnych produktów spożywczych z planu odchudzania, zwłaszcza tych, które lubisz. Zakazanie jedzenia tylko sprawi, że będziesz ich bardziej pragnął. Nie ma powodu, dla którego nie możesz cieszyć się okazjonalnym poczęstunkiem tak długo, jak długo przebywasz w obrębie swojej dziennej diety kalorycznej.

  1. Nie zaopatruj się w śmieciowe jedzenie

Aby uniknąć pokusy, nie przechowuj w domu śmieci – takich jak czekolada, ciasteczka, chipsy i słodkie napoje gazowane. Zamiast tego wybieraj zdrowe przekąski, takie jak owoce, niesolone ciastka ryżowe, ciastka owsiane, niesolony lub niesłodzony popcorn i sok owocowy.

  1. Ograniczyć alkohol

Standardowy kieliszek wina może zawierać tyle samo kalorii co kawałek czekolady. Z czasem picie zbyt dużej ilości może łatwo przyczynić się do przyrostu masy ciała.

  1. Zaplanuj swoje posiłki

Spróbuj zaplanować śniadanie, lunch, obiad i przekąski na cały tydzień, pamiętając o tym, aby trzymać się diety kalorycznej. Pomocne może okazać się zrobienie cotygodniowej listy zakupów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *