Przetrenowanie mięśni

Jesteś w pełni zdeterminowany, a treningi idą pełną parą – całkowite pozbawienia nadmiar tłuszczu jest już w zasięgu ręki. Dieta i siłownia jest odwiedzana tak często jak to jest możliwe. Brzuch codziennie, wzmocnienie całego ciała, wiele razy w tygodniu i robisz wiele ćwiczeń aerobowych. Ale nagle zaczynasz czuć usztywnienie pleców, strzykanie bioder i odczuwać ból w łokciu. Ponadto spalanie tłuszczu spadło. To objawy przetrenowania mięśni. Być może nadszedł czas, aby spowolnić nieco i dać czas ciału do regeneracji.

efekty przetrenowania mięśni

Dlaczego tak ważna jest regeneracja organizmu?

Jeśli wykonujesz zbyt wiele ćwiczeń bez wystarczającej regeneracji, może wystąpić przetrenowania i następnie szkody w ciele. A więc może się okazać, że na ostatniej prostej nie spotkasz swojego celu ponownie ponieważ zażądałeś od organizmu pracę, której nie był w stanie zrobić. Czasem lepiej jest zrobić mały krok do tyłu, a następnie dokończyć rozdział transformacji ciała z wystarczająco dużą ilością mocy i energii. Dlatego warto wybrać się w podróż, dzięki której znajdziesz równowagę między ciężką pracą nad sylwetką a regeneracją. Często przyczyną jest brak białka w organizmie.

Spowolnienie w tygodniu – nie doprowadzaj do przetrenowania

Aby przywrócić swoje siły, wprowadź ograniczenia swojego wysiłku i pozwól organizmowi zregenerować się. Złagodzenie treningu brzucha do maksymalnie 3 razy w tygodniu. Zmniejsz intensywność treningu i ciężar hantli. Jest również wskazane, aby ograniczyć liczbę treningów tygodniowo. Aby zachować zdrowie warto dać sobie co najmniej dwa dni, kiedy nie praktykujesz w ogóle. To nie znaczy że będziesz miał leżeć na kanapie tylko, ale łagodniejszy wysiłek może pomóc organizmowi odzyskać siły. Trzeba szanować swoje ciało i słuchać uważnie, co należy zrobić.

Nigdy nie należy się poddawać i konieczne jest dążyć do wyznaczonego celu. Jednak gdy czujesz się zmęczony, przestałeś zauważać postęp i jesteś dręczony przez niewielkie trudności w wykonywaniu ćwiczeń. Zauważ, że to przetrenowanie mięśni i daj sobie czas, zobaczysz że krótki odpoczynek to może być właściwy krok, aby pomóc w wypełnieniu swojej drogi w kształtowaniu sylwetki.

Dieta to podstawa

A także zbyt intensywne treningi mogą skomplikować braki w diecie. Może być to spowodowane ograniczeniem energii lub brak białka. Jeśli zmniejszy się dopływ energii na dłuższy okres czasu, może to oznaczać spowolnienie metabolizmu, spalanie masy mięśniowej, ale również mniej składników odżywczych, niezbędnych do regeneracji. Przyspieszenie metabolizmu i poprawa regeneracji, jest wskazane, aby zapewnić wystarczające spożycie wysokiej jakości białek.

Aby stymulować metabolizm, pomagają cykle węglowodanów lub tzw. wolne dni, kiedy pozwolisz w ograniczonych oczywiście ilościach zjeść zakazane żywności. Suplement diety Triapidix300 będzie doskonałym rozwiązaniem. Gdy jesteś w ostatnim etapie, zanim osiągniesz cel, to dobre rozwiązanie jako uzupełnienie białka najwyższej jakości, najczęściej z serwatki szybko przyswajalne. Są one opłacalne, gotowe do użycia i można wyeliminować dostawy innych niepożądanych składników odżywczych, które mogą spowolnić działanie spalające tłuszcz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *